Bli medlem av foreningen ved å melde deg inn i Facebookgruppa vår med samme navn på Facebook og kontakt oss gjerne på post@cbdforeningeninorge.no

CBD foreningen i Norge ble stiftet den 15.01.2021.

Alle i styret har svært gode erfaringer med bruk av ren CBD laget på blomst.

Apotekprisene i Norge er alt for høye til at CBD produkter blir allemannseie i Norge.

Dette ønsker vi å gjøre noe med.

Vi ønsker å knytte til oss internasjonale premium CBD produsenter som produserer kun på blomst.

Vi vil sikre våre medlemmer samme pris som du får på det internasjonale markedet, +avgifter og frakt.

Alle produkter mellomlagres i Norge og sendes ut i fra Norge.

Dette sikrer rask og trygg handel.

Vi ønsker å informere om bruken av CBD og skaffe innsikt og informasjon.
Det er mange aktører på det internationale markedet.

Noen er veldig seriøse og andre ikke.

De fleste produserer CBD på hele planten for å øke profitten. Dette gir ikke et fullgodt produkt.

Vi ønsker å spre informasjon om de seriøse leverandørene som produserer kun på blomst.

Vi vil teste ut produktene til seriøse leverandører for at du skal kunne sikre deg et kvalitetsprodukt i den store jungelen av tilbud på CBD produkter.

Vi vil legge ut linker med informasjon om alle fordelene ved jevnlig bruk av CBD.

Vi ønsker å påvirke myndighetene og aktører innen helse og omsorg for å gjøre CBD allment.

Vi trenger din støtte for å legge ned best mulig arbeid på vegne av alle CBD brukere.

Støtt oss med medlemsavgiften på 200,-kr i året, så vil du bli en av oss i vårt CBD felleskap.